Jak wynająć powierzchnię

Dokonanie wstępnej rezerwacji:

1.    Wysłanie zapytania ofertowego lub telefoniczne skontaktowanie się z Działem Marketingu LCK.

2.    Przybliżenie preferowanego terminu eventu.

3.    Określenie wielkości powierzchni potrzebnej do zajęcia.

4.    Umówienie terminu wizyty wstępnej w celu zapoznania się z obiektem.

5.    Uściślenie innych wymogów technicznych i logistycznych oraz ewentualnych usług dodatkowych.

Wstępna wizyta organizacyjna, oprowadzenie po obiekcie przez pracownika Działu Marketingu LCK:

1.    Zapoznanie Organizatora z przygotowaną ofertą.

2.    Wizualne przedstawienie dostępnej powierzchni do wynajęcia.

3.    Omówienie wszelkich wymagań technicznych.

4.    Ustalenie kolejnych ewentualnych spotkań w celu doprecyzowania szczegółów realizacji eventu.

Przygotowanie oferty i zawarcie finalizującej umowy:

1.    Przygotowanie oferty przez pracownika Działu Marketingu.

2.    Sporządzenie umowy (załączniki: Regulamin i Ogólne Warunki Najmu)

Zapraszamy do kontaktu z Działem Marketingu   

Magdalena HOŁOWIŃSKA
Kierownik Działu Marketingu
magdalena.holowinska@lcklubelskie.pl
Tel. 81 718 09 60
Kom. 885 105 600