6 marca, we wtorek, w Lubelskim Centrum Konferencyjnym odbędzie się warsztat MPI Poland Chapter „Dobre praktyki w zarządzaniu projektami eventowymi – jak sobie pomóc ogarnąć chaos” organizowany przez Lubelskie Convention Bureau.

Wydarzenie jest częścią unikatowego projektu MPEC – Meeting Professional Excellence Classes i skierowane jest do organizatorów spotkań (zarówno z agencji, jak i korporacji) oraz ich kluczowych dostawców, osób zajmujących się promocją destynacji: hotelarze, przedstawiciele obiektów, branża turystyczna.

Szkolenie koncentrować się będzie na praktycznych aspektach zarządzania projektem, zgodnie z metodologią Project Management Institute. Uczestnicy zapoznają się z  najważniejszymi elementami, jakie powinien opanować każdy zarządzający projektem event manager. Poznają specyfikę projektów oraz etapów w pracy nad nimi oraz przećwiczą używanie narzędzi potrzebnych do zarządzania projektem w zakresie min.: analizy ryzyka, podziału prac, tworzenia harmonogramu.

Zgodnie z koncepcją całego cyklu Meeting Professional Excellence Classes, szkolenie będzie w formie aktywnego warsztatu. Aby umożliwić interakcje z grupą i naukę przez doświadczanie wykorzystane zostaną narzędzia szkoleniowe takie jak: ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje, zadania w oparciu o przykłady branżowe.

Szkolenie poprowadzi Marek Romanowicz, trener z szesnastoletnim doświadczeniem w zakresie zarządzaniem projektami, konsultingu oraz coachingu menadżerskiego. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Autor wielu publikacji w magazynach takich, jak „Personel i Zarządzanie”, „Personel Plus”.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi warsztatu na stronie  http://www.mpiweb.pl/list4/lublin.html